Tréning – HIIT Kardio (21 minút)

0
4 702

Ahojte makači 🙂

Dnes si dáme trochu zmenu. Kamarátka strieda tréningy od Zuzky Light s takýmito kardio tréningami a tak som si povedala, že to dnes skúsim aj ja. Ak ste sa dali spolu so mnou na tieto High-intensity Interval Trainings, tak ste už zistili, že sú to vysoko intenzívne cvičenia. Ako som už písala pri predchádzajúcich tréningoch, vždy pred tréningom sa dôkladne rozcvičte a po tréningu si doprajte strečing. Predítete tak možným zraneniam. Taktiež platí, že ak cítite, že vám niektorý cvik nevyhovuje, nerobí vám dobre a pod., tak ho radšej vynechajte, alebo nahraďte iným cvikom. A opäť platí zásada že kvalita je nad kvantitu. Takže dbajte o dôsledné prevedenie cvikov aj na úkor nižšej rýchlosti prevedenia.

A teraz už môžeme prejsť k samotnému cvičeniu. Dnes vám voľne preložím len varovanie na úvod, samotné cvičenie prekladať nebudem. Skúste čo najvernejšie kopírovať pohyby precvičovateľky. Ďakujem za pochopenie a cvičeniu zdar 😉

Mirka

Štruktúra cvičenia: 5 minútová rozcvička, 10 minút HIIT, 5 minút strečing, 1 minúta ukážky, 21 minút celkovo

https://www.youtube.com/watch?v=zpeN0xX1VVg&feature=youtube_gdata_player

Nie všetky cviky sú vhodné pre každého. Predtým ako sa pokúsite o toto cvičenie, uvážte faktory ako ohybnosť, silu a celkové zdravie, aby ste zistili, či je alebo nieje konktrétne cvičenie pre vás vhodné. Toto, ako aj iné cvičenia, je v podstate nebezpečné a môže spôsobiť úraz. Akékoľvek zranenie spôsobené správnym alebo nesprávnym prevedením tohto cvičenia, je na zodpovednosť cvičiaceho. Fitness Blender a jeho partneri nenesú žiadnu zodpovednosť za prípadné úrazy vzniknuté na základe tohto cvičenia a odporúčajú vám, aby ste sa pred cvičením poradili so svojím lekárom.  VAROVANIE! High Intensity Interval Training by mali skúšať iba ľudia s určitou znalosťou základov fitnes.

Ak sa ti článok páči, napíš komentár alebo ho podpor zdielaním:

komentárov