İstanbul escort bayan sivas escort samsun escort bayan sakarya escort Muğla escort Mersin escort Escort malatya Escort konya Kocaeli Escort Kayseri Escort izmir escort bayan hatay bayan escort antep Escort bayan eskişehir escort bayan erzurum escort bayan elazığ escort diyarbakır escort escort bayan Çanakkale Bursa Escort bayan Balıkesir escort aydın Escort Antalya Escort ankara bayan escort Adana Escort bayan

štvrtok, 22 februára, 2024
ÚvodŠportFitness seriálTréning - HIIT Kardio (21 minút)

Tréning – HIIT Kardio (21 minút)

Ahojte makači 🙂

Dnes si dáme trochu zmenu. Kamarátka strieda tréningy od Zuzky Light s takýmito kardio tréningami a tak som si povedala, že to dnes skúsim aj ja. Ak ste sa dali spolu so mnou na tieto High-intensity Interval Trainings, tak ste už zistili, že sú to vysoko intenzívne cvičenia. Ako som už písala pri predchádzajúcich tréningoch, vždy pred tréningom sa dôkladne rozcvičte a po tréningu si doprajte strečing. Predítete tak možným zraneniam. Taktiež platí, že ak cítite, že vám niektorý cvik nevyhovuje, nerobí vám dobre a pod., tak ho radšej vynechajte, alebo nahraďte iným cvikom. A opäť platí zásada že kvalita je nad kvantitu. Takže dbajte o dôsledné prevedenie cvikov aj na úkor nižšej rýchlosti prevedenia.

A teraz už môžeme prejsť k samotnému cvičeniu. Dnes vám voľne preložím len varovanie na úvod, samotné cvičenie prekladať nebudem. Skúste čo najvernejšie kopírovať pohyby precvičovateľky. Ďakujem za pochopenie a cvičeniu zdar 😉

Mirka

Štruktúra cvičenia: 5 minútová rozcvička, 10 minút HIIT, 5 minút strečing, 1 minúta ukážky, 21 minút celkovo

https://www.youtube.com/watch?v=zpeN0xX1VVg&feature=youtube_gdata_player

Nie všetky cviky sú vhodné pre každého. Predtým ako sa pokúsite o toto cvičenie, uvážte faktory ako ohybnosť, silu a celkové zdravie, aby ste zistili, či je alebo nieje konktrétne cvičenie pre vás vhodné. Toto, ako aj iné cvičenia, je v podstate nebezpečné a môže spôsobiť úraz. Akékoľvek zranenie spôsobené správnym alebo nesprávnym prevedením tohto cvičenia, je na zodpovednosť cvičiaceho. Fitness Blender a jeho partneri nenesú žiadnu zodpovednosť za prípadné úrazy vzniknuté na základe tohto cvičenia a odporúčajú vám, aby ste sa pred cvičením poradili so svojím lekárom.  VAROVANIE! High Intensity Interval Training by mali skúšať iba ľudia s určitou znalosťou základov fitnes.

Predchádzajúci článokCvičenie vs jedálniček
Ďalší článokZdravá fitnes kapustnica – recept
Mirka
Mirka
Volám sa Mirka, som mamina dvoch detičiek a som spoluzakladateľka familyzone.sk. Okrem písania článkov a príspevkov pre fanúšikov našich stránok, rada vyrábam rôzne handmade vecičky ako magnetky, hračky a počas týchto chladných večerov sa venujem najmä háčkovaniu. Tvorenie sa stalo súčasťou môjho života a som šťastná keď vidím, ako mi pod rukami rastie ďalší nový kúsok :)
RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments