İstanbul escort bayan sivas escort samsun escort bayan sakarya escort Muğla escort Mersin escort Escort malatya Escort konya Kocaeli Escort Kayseri Escort izmir escort bayan hatay bayan escort antep Escort bayan eskişehir escort bayan erzurum escort bayan elazığ escort diyarbakır escort escort bayan Çanakkale Bursa Escort bayan Balıkesir escort aydın Escort Antalya Escort ankara bayan escort Adana Escort bayan

streda, 21 februára, 2024
ÚvodČlánkyFilmové recenzieCililing a piráti / The Pirate Fairy - recenzia

Cililing a piráti / The Pirate Fairy – recenzia

Zdá sa, že s rozprávkami sa tento rok roztrhlo vrece. Je ťažké vidieť ich všetky a tak si treba dobre vybrať na čo ísť. Možno vám s rozhodovaním pomôže aj táto recenzia.

Filmovú sériu o Cililing a ďalších vílach z rozprávkového sveta Petra Pana nakrúca Disney ako svoje menšie, vedľajšie filmy. Sú lacnejšie, ich animácia je jednoduchšia (na rozdiel napríklad od Ľadového kráľovstva) a v USA vychádzajú často rovno na DVD. U nás sa však naopak mnohokrát dostanú do kín. Cililing a Tajomstvo krídiel (štvrtý diel série) mala u nás premiéru asi pred rokom a pol a teraz prichádza do kín Cililing a pirátska víla. Nejde pritom o pokračovanie, teda nie je nutné vidieť predchádzajúce filmy, aby sa divák orientoval. Istá previazanosť tú síce je (mihne sa tu stroj na výrobu snehu z predošlého filmu), ale ide skôr o istý zábavný bonus.

cililink-piratska-vila-The-Pirate-Fairy

Pre deti:

Hlavné hrdinky sú roztomilé víly, ktoré vtipkujú a smejú sa, ich svet je optimistický, ideálny a všetci sa v ňom majú radi. Nedokážem si predstaviť, že by sa nejaký chlapec chválil v škole pred svojimi kamarátmi, že bol v kine na Cililing, napriek tomu že sú tam piráti. Je to farebné, veselé, trblietavé a končí to posolstvom o dôležitosti dievčenského priateľstva.

Vtipných gagov je tu máličko a originálnych nápadov tiež nie je veľa. Scény, v ktorých si víly medzi sebou prehodia svoje magické schopnosti, alebo keď sa snažia vydávať sa za piráta a neobratne pri tom manipulujú s dlhým kabátom, patria k tomu najlepšiemu čo vo filme uvidíte.

Pre dospelých:

Rozprávku Cililing a pirátska víla si oteckovia príliš nevychutnajú. Naopak mamičkám, ktoré ostali hravé a neprestali snívať, by sa rozprávka mohla páčiť. Každopádne, ak máte malú dcérku, potom je to ideálna príležitosť vziať ju do kina.

cililink-piratska-vila-The-Pirate-Fairy-002

Slovenská premiéra: 20. 3. 2014 (Štvrtok)

Obsah:

Zo sveta Petra Pana prichádza do našich kín rozprávka Cililing a piráti, veľkolepé dobrodružstvo o Zarine, múdrej a ambicióznej víle, ktorá je ohromená neuveriteľnými možnosťami modrého čarovného prášku. Keď sa kvôli svojim odvážnym nápadom dostane do problémov, utečie zo zeme víl a spojí svoje sily s pirátmi, ktorí z nej urobia kapitánku na svojej lodi. Cililing sa spoločne so svojimi priateľmi musí vydať na dobrodružnú púť, aby Zarinu našli a spoločne skrížili meče s bandou pirátov pod vedením plavčíka Jamesa, z ktorého sa má čoskoro stať legendárny Kapitán Hook. (Oficiálny text distribútora)

Žáner: Animovaný / Fantasy, Krajina pôvodu: USA, 2014, 78 min, Réžia: Peggy Holmes, Hrajú: Tom Hiddleston, Christina Hendricks, Mae Whitman

zdroj: filmspot.cz, imdb.com

Michal