İstanbul escort bayan sivas escort samsun escort bayan sakarya escort Muğla escort Mersin escort Escort malatya Escort konya Kocaeli Escort Kayseri Escort izmir escort bayan hatay bayan escort antep Escort bayan eskişehir escort bayan erzurum escort bayan elazığ escort diyarbakır escort escort bayan Çanakkale Bursa Escort bayan Balıkesir escort aydın Escort Antalya Escort ankara bayan escort Adana Escort bayan

streda, 21 februára, 2024
ÚvodČlánkyFilmové recenzieLEGO príbeh (recenzia pre rodičov)

LEGO príbeh (recenzia pre rodičov)

Keď som prvýkrát videl plagát na film LEGO príbeh pomyslel som si, že ide skôr o marketing. To bol možno dôvod prečo ma vôbec nelákalo si tento film pozrieť. Neskôr, keď sa ku mne dostali prvé informácie, zmenil som názor a rozhodol sa, že predsa len stojí za to si ho pozrieť. Koniec koncov zasmiať sa je vždy dobré a je úplne jedno či viac alebo menej. Aby som to zbytočne nenaťahoval, LEGO príbeh je animovaný, akciou a vtipom nabitý, dobrodružný film, ktorý obsahuje zopár nadávok a násilie medzi LEGO postavami.

LEGO-pribeh-movie-recenzia-pre-rodicov

Obsah

Originálny počítačovo animovaný príbeh v 3D hovorí príbeh Emmeta, bežnej, poslušnej a dokonale priemernej LEGO mini postavičky, ktorá je omylom identifikovaná ako tá najvýnimočnejšia osoba, v ktorej rukách leží záchrana sveta. Zrazu sa ocitne v spoločenstve cudzincov na epickej výprave za zastavením diabolského despotu. Na túto cestu je však Emmet beznádejne nepripravený. Režiséri Phil Lord a Christopher Miller napísali aj scenár, podľa príbehu Dana Hagemana, Kevina Hagemana, Phila Lorda a Christophera Millera, vytvorenom na LEGO konštrukčných hračkách. Vo filme uvidíme niektoré z najpopulárnejších LEGO postavičiek, pričom sa nám predstavia aj niektoré nové. Fanúšikovia, ktorí už po celé generácie obdivujú inovatívne hračky a nesmierne populárne video hry s LEGO tematikou, tento jedinečný svet uvidia tak, ako nikdy predtým. Oficiálny text distribútora.

LEGO-pribeh-movie-recenzia-pre-rodicov

LEGO príbeh – recenzia pre rodičov

Pre deti je LEGO príbeh akčné dobrodružstvo v hlavnej úlohe s úžasnými „LEGO“ ikonami, ako je Batman, Wyldstyle, Vitruvius a tiež obľúbenými postavami ako je Wonder Woman alebo Hans Solo a mnoho iných. Film tiež obsahuje veľa pre dieťa cieleného humoru. Aj keď je niekedy mierne hrubý alebo skôr surový, udrží si detskú pozornosť po celú dobu. Deti sa v tomto filme možno potešia aj návšteve LEGO divokého západu či Unikitty.

Pre rodičov…film obsahuje niektoré zábavné vtipy a niekoľko chytrých komediálnych situácií, rovnako ako veľa komických odkazov na iné filmy. Spočiatku môže byť ťažké stotožniť sa s postavami, pretože LEGO postavy vyzerajú ako hračky, ale ten pocit rýchlo zmizne, pretože animácia je naozaj prepracovaná a rýchly strih pripúta vašu pozornosť. Dej filmu pravdepodobne zaujme aj rodičov a koniec má krásny zvrat s dobrým posolstvom pre rodičov i deti.

LEGO-pribeh-movie-recenzia-pre-rodicov

Celý film obsahuje mierne násilné scény, (všetko v LEGO svete) ako napríklad pästný súboj, zbrane, pár vecí vyletí do povetria, alebo sú inak zničené. Podľa môjho názoru väčšina detí v školskom veku nebude považovať film za desivý alebo znepokojivý.

Mierne hrubý humor zobrazuje veci ako LEGO postavičku bez nohavíc.

LEGO-pribeh-movie-recenzia-pre-rodicov

LEGO príbeh – Prehľad obsahu

• Násilie (stredne): Boje LEGO postáv sa vyskytujú v celom filme. Dosť veľa násilia v boji tvárou v tvár medzi LEGO postavami, naháňačky so zbraňami. Niektoré postavičky sú ohrozované, napríklad pri scéne s taviacou komorou (zrejme zlá vec pre plastové hračky), iné sú zas mučené zlepovaním (čo je tiež asi desivá skúsenosť pre LEGO). Jednej postave vymažú odlakovačom tvár.
  • Strašidelné scény (stredne): Niektoré deti môžu byť rozrušené keď uvidia, že stavitelia sú držaní v zajatí so zariadeniami pripojenými k hlavám.
  • Sex / Nahota (málo): Wyldstyle a Batman si dajú rande.
  • Drogy a alkohol (málo): Niektoré LEGO postavy idú do niečoho, čo sa ponáša na bar.
  • Vulgarizmy (málo): Zopár narážok typu „do kelu“, „loser“
  • nezdvorilý / napodobovanie nevhodného správania (veľa): Emmet sa snaží byť v pohode tým, že sa mu páči to čo všetkým ostatným, zatiaľ čo všetci ostatní ho považujú za odpad. Film obsahuje náznaky urážok. Postavy v bare pľujú na podlahu.
  • Smútok / znepokojujúce scény (stredná): V jednej scéne sa postava obetuje pre druhých. Skočí z okna a zdá sa že zomrie.
  • Témy vo filme / Deti môžu mať otázky o: dobrom/zlom policajtovi, predstavivosti, proroctve, zapadnutí medzi ostatných

Premiéra: 06. február 2014, Originálny názov: The Lego Movie, Krajina pôvodu: USA, Rok výroby: 2014, Žáner: Animovaný / Akčný / Dobrodružný / Rodinný, Dĺžka: 100 min., Jazyková verzia: slovenský dabing, Odporúčaná prístupnosť: 6 +, Formát: 2D, 3D, Zvuk: Dolby Digital/DTS/SDDS

Réžia: Phil Lord, Chris Miller, Chris McKay, Scenár: Phil Lord, Chris Miller, Hudba: Mark Mothersbaugh, Hrajú: v slovenskom znení – Martin Kaprálik, František Kovár, Boris Al Khalagi, Dušan Szaboó, Anton Vaculík, Michaela Drotárová a ďalší.

zdroj: continental-film.sk, about.com

Predchádzajúci článokVytlačte si karnevalové masky
Ďalší článokKuracia fašírka – recept