Tretí týždeň v karanténe s deťmi nám vnukol takúto myšlienku. Každým dňom sa snažíme, aby deti spolupracovali pri učení, tak ako s pani učiteľkou v škole. Nedá sa to však aplikovať v domácom prostredí, kde je veľa rušivých faktorov a žiadny spolužiaci – konkurenti. Zároveň majú pocit, akoby, čo pani učiteľka nevidí a nepočuje, to nemusia robiť, keď sa im akurát nechce.
Preto sme ich začali motivovať tým, že akože posielame pani učiteľkám všetky úlohy, čo za deň mali spraviť. Zabralo to tak, že napríklad tento projekt sme si nechceli nechať len pre seba, ale naozaj sme ho poslali aj pani učiteľke. Veľmi sa jej páčilo netradičné spracovanie a prispôsobenie sa tejto situácii. A tak náš syn dostal „online“ 1* :-).
Tým, že si sám nachystal všetok materiál a hľadal na mape, čo následne zakresľoval do mapy, bude si to určite pamätať navždy. My sme mu pomohli už len s technikou 🙂
Na podnet pani učiteľky zverejňujeme tento príspevok ako učebnú pomôcku pre 3. ročník ZŠ 🙂